אנו רגילים לחשוב על תקשורת כדבר וורבאלי, אבל זאת היא רק השכבה העליונה שקל לנו לפרש אותה, רוב המידע שאנחנו מקבלים ביום יום הוא ויזואלי – צבעים, צורות וקומפוזציות מעצבים את הפעולות שלנו הרבה יותר ממה שאנחנו נוטים לחשוב – הם קובעים באיזה סרטונים אנחנו צופים, איזה מותגים אנחנו קונים, מה אנחנו בוחרים לקנות או לאכול ואפילו איפה נוח לנו להיות. אותה מצגת יכולה לרתק אותנו או לא לעניין אותנו רק בגלל איך שהיא נראת, או אפילו רק בגלל צבע החולצה של מי שמעביר אותה. בקורס זה נלמד את הכישורים והכלים להבין את העולם שסביבנו ברמה עמוקה ולתקשר איתו בצורה טובה יותר אשר מתקשרת את הכוונת שלנו בצורה מדויקת יותר.
בקורס זה המשתתפים יקבלו טעימה מעולם התקשורת החזותית, ילמדו כלים שימושיים שיאפשרו להם לבטא את עצמם ולשפר את היכולת שלהם להעביר מסרים במספר פלטפורמות