הפרויקט מחקר שמתמקד בחקר מיומנויות המורים לדרוג רמת האתגר המתמטי בהוראת מתמטיקה ברמות גבוהות, בכיתה הטרוגנית בתיכון.
הפרויקט מתפרס על ארבע שנים (החל מספטמבר 2018 ) וכולל פיתוח כלי מחקר (ראיונות אישיים וקבוצתיים ודף לתצפית בכיתה) שיאפשרו לחקור את שיטות ההוראה הקשורות לדירוג רמת האתגר המתמטי בכיתה הטרוגנית. מטרת המחקר היא לבחון באילו סוגים של שיטות הוראה הקשורים לדירוג רמת האתגר המתמטי ,משתמשים המורים לצורך הוראת מתמטיקה ברמה גבוהה בכיתה ההטרוגנית. בנוסף, יבחנו ההבדלים בשיטות ההוראה הקשורות לדירוג רמת האתגר המתמטי: (א) בקרב מורים ברמות מומחיות שונות (ב) בקרב מורים שמכירים ומיישמים משימות מדורגות* בכיתתם לעומת מורים שלא (ג) בין שיעורים שונים מבחינת רמת היכולת וההטרוגניות.